A népszerű ruházati és kiskacat-bolthálózat a Pepco ismét kiverte a biztosítékot több vásárlónál. A friss katalógusukban reklámozott, jó áron kapható termékből több üzletükbe is csak mutatóba jutott egy-egy darab. Sokan azt írják a Pepco közösségi oldalán, hogy ez így átverés, minek reklámozzák, ha nem is lehet kapni. Mi lehet ennek az egésznek a hátterében? Elmondjuk!
Kiverte a biztosítékot a Pepco
A Pepco ismét kiverte a biztosítékot több vevőnél. A lengyel üzletlánc a napokban hozta nyilvánosságra az új katalógusát, melyben növényi mintás 100%-ban pamut ágyneműt reklámoznak mindössze 3100 forintért. Kiderült, ez a termékük a magyar háziasszonyok nagy kedvence, sokan valósággal vadásznak rá. A Pepco aktuális katalógusát a cikkünk alján éred el.
Előre szóltak
A poszt végén a Pepco ugyan megjegyzi, hogy „a termékek elérhetősége üzletenként változhat, és egyes termékeink csak a kiemelt üzletekben érhetők el. Azt is írják, hogy az ajánlat a készlet erejéig érvényes” ennek ellenére sokan nekimentek a Pepconak.
Alig pár darab került a boltokba
A cég közösségi oldalán megjelent poszt alatt, több hozzászóló nehezményezte, hogy alig néhány darab érkezett az általa kedvelt üzletbe. „Sárvári bolt kemény 2 db-ot kaptak. A Szombathelyi meg 4db-ot. Akkor ne reklámozzák, ha csak 1-2db van a boltba.” – írja egy hozzászóló.
Agyonreklámozott ágynemű
Mások szóvá teszik, hogy sem Csepelre, sem Karcagra nem érkezett az agyonreklámozott ágyneműből. Többen megjegyzik, hogy Budapesten sem lehet kapni, sőt már Szegeden is elfogyott az a két ágynemű, amit az ottani boltokba szállítottak.
Már nyitásra elfogyott
Egy vásárló felteszi a kérdést: „Melyik Pepcoban lehet kapni? Ezzel a termékkel szinte csak az újságban lehet találkozni!! Volt, hogy nyitásra mentem tavaly is… érdekes módon elfogyott. Hogy tud valami elfogyni a meghirdetett nap előtt, nyitás elött?”
Büszke vásárló
Vannak persze szerencsések is. Egy hölgy büszkén írta, hogy a pesterzsébeti Pepcoban tudott kettőt is venni, mások a Récsei Centert javasolták, mert ott még láttak egy-két darabot.
Szűkös kínálat
A népharag nem alaptalan. A Pepco vélhetően csak mutatóba rendelt ebből a termékből. Lényegében előre szóltak, hogy nem lesz mindenhol kapható, sőt ahol lesz, ott is csak a készlet erejéig. Nagy kérdés, hogy mi lehet ennek a szűkös kínálatnak az oka?
Álomár
A legtöbb üzletlánc tudatosan reklámoz olyan terméket, amelyből keveset szállítanak a boltokba. Ezek a cikkek általában olyan álomáron kaphatók, amelyen még az adott boltlánc sem tudja beszerezni a gyártótól, azért csak marketing célokra használják.
Behúzzák a vevőket
Vélhetően a Pepco sem ettől a 3100 forintos ágyneműtől várja a csúcsbevételt, különösen nem, ha drágábban szerezték be. Ezt nem tudjuk, azt azonban igen, hogy sokszor marketingfogásként tekintenek a cégek az ilyen slágertermékekre, ezért némi veszteséggel is érdemes eladniuk, hiszen a slágerterméket kereső vásárlók, ha már beléptek a boltba, mást is vásárolnak.
Itt a Pepco katalógusa és az a bizonyos nagyon keresett ágynemű
Kiemelt kép: Pepco üzlet Dunakeszin – Fotó: BudaPestkörnyéke.hu